Fa'aola au malaga i fafo ile fale eletise feavea'i mai Shandong Yilin Energy Technology Co., Ltd.

Fa'aola au tafaoga i fafo i se fale eletise feavea'i mai le Shandong Yilin Energy Technology Co., Ltd. Faatasi ai ma lona fa'aaliga fa'aalia o le LED, e mafai ona e mata'ituina le soifua maloloina o le maa i se tepa.O lenei vaega e sili ona aoga i taimi o tolauapiga poʻo isi gaioiga i fafo e le mafai ona e gafatia e alu ese le paoa i luga o lau mea faʻaeletonika.

Fa'aauupegaina i ili fa'amalo lua ma se fa'alava u'amea fa'avevela, e fa'amautinoaina e lenei nofoaga eletise e malu ai au masini e o'o lava i si'osi'omaga vevela ma susū.E le gata i lea, o le ufiufi o le pefu e puipuia ai le pusa mai le pefu, palapala, ma le faaleagaina faʻafuaseʻi.Otometi ona ulufale i le moe pe a uma le 5 minute o le le gaioi, o le eletise e sefe le malosi ma faʻalautele le ola o le maa.

O le eletise e faʻaaogaina tekinolosi MMPT, ma o le faʻaleleia o le faʻaleleia e faʻateleina e 15%.E le gata i lea, o lona faʻaogaina o le galu mama mama e maua ai se faʻaogaina saogalemu ma faʻamautu e le faʻaleagaina ai masini eletise.O le fa'aogaina o le SEC atamai fa'atonu faiga fa'amautinoa le fa'atuatuaina ma le lelei o le sapalai o le eletise i so'o se mea e te alu i ai.

I se aotelega, Shandong Yilin Energy Technology Co., Ltd. O se fale gaosi eletise feaveaʻi faʻalagolago i fafo.O a latou oloa e faʻatuatuaina ma lelei, faʻatasi ai ma tekinolosi MMPT ma faʻaliliuina galu mama mama e faʻamautinoa ai le saogalemu ma le mautu o oloa faaeletonika.O a latou oloa uma e pasia le siakiina lelei o le lelei, ina ia e mautinoa o loʻo e mauaina le fofo sili ona feaveaʻi eletise mo au tafaoga i fafo.Maua se fale eletise feaveai mai Shandong Yilin Energy Technology Co., Ltd. Ma maua le filemu o le mafaufau e maua mai i le mauaina o se puna eletise faatuatuaina.


Taimi meli: Iuni-01-2023